Codename Panzers

A Panzers multiplayer blogja.

Friss topikok

Archívum

HTML

Katyusa vs Panzers IV

2007.11.17. 19:13 | yeyé | Szólj hozzá!

Katyusa vs Panzer IV

A mai nap este játszottam egy team matcht 2v2 beállításban , a river pályán.
Német lettem , és 10 Panzer IV-et vettem + 2 javító.
Mentem a középső átjáróhoz , egyszercsak meglátom a felderítőit.
A tankjaim ledarálják őket.
Ezután hirtelen rakétatűz fogad.
Megindulok előre.Bele az aknákba.
Utána javítás.Megint előre
Kb. 3 tankot vesztettem , és akkor már átértem másik oldalra.
Ott voltak előttem a katyusák.
Olyan mészárlást rendeztem hogy...
A végén maradt 1 tankom+2 javítóm.
A katyusás ellenfélnek  csak emberei maradtak.
Jött a csapattársa , és Priesttel kinyírta az utolsó tankom, mikor vonultam visssza.
A végén 1 javítóm maradt.
A csapattársam jobb olalt támadott , ott segítettem a javítóval.
De a végén sajna nem nyertünk.
De a Panzer IV  Vs Katyusa párbajt én nyertem . :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://panzers.blog.hu/api/trackback/id/tr58232341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása